090117- lördag

hello. sen uppdatering idag, men det får duga.

Gårdagen, ja, det blev bra tillslut :) Åkte till Belle runt halv 7, hon klippte luggen, blev bra, sen fixade vi oss och drack lite (: Madde come förbi och var med oss en stund innan hon skjutsade in oss vid halv 11. Hehe, jaaaaa, det var lite dött ibörjan kanske ? :s Men tackochlov så blev det mkt bättre. Dansade hur mkt som helst, träffade roligt folk och hade allmänt kul :) Kom hem vid halv 5 inatt, ont som faaaan i fötterna.

När jag sovit en stund, skulle jag vända på mig, tro inte fan på att det knäcker långt ner i ryggen. Låg paralyserad en stund, innan jag lyckades somna om.  Vaknade 12 och fikade. Spelade lite kort innan jag åkte iväg på jobbet. Tungt idag, utan min vän Jennifer, ont i ryggen och ja. det var inte alltför trevligt. Slutade 6, men det gick ingen buss förrän kvart i, så då blev det bara o vänta i kylan. brrrrr. Kom hem och har sett på några avsnitt av criminal minds. Ska sova nu så man orkar med dagen.

Tack Belle för igår ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson


everybody get up singin´......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0