090119- Måndag

Men döden vad ont i benet man har :S

Imorse så fick mamma väcka mig, då jag råkat stänga av väckarklockan. Tackochlov så hann jag upp  tid och jag duschade och fikade. Fick skjuts till torsboda där jag klev på bussen och mötte upp Jennifer. Hade andra delen i fotografisk bild, nämligen digitalt media. Nja, det var väl sådär :S Sedan var det psykologi b, och den killen kunde prata. Haha, men han är nog bra (:

Lunch därefter, och sen så blev det o skriva sin himla loggbok till projektis. Är uppe i 98 timmar och 45 minuter! KUUUUNG. Nu är det bara alla förberedelser inför föreläsning och sen genomförandet av föreläsningarna som behövs göra. Lär väl hamna på runt 120-140 timmar :) 

Hade sedan matte, men efter en stund gav vi upp och skulle åka till Jennifer. Skulle ju iväg och träna på Etic idag, då det var öppet hus, Aerobics. Men när vi går mot Belles bil, vem gör en fiskvurpa? JO JAG. När jag faller så försöker jag hålla balansen, vilket gör att mitt högra ben fastnar typ under mig, känner att det låser fast. Belle och Jennifer skrattade, kan inte klandra dom. När jag ska resa mig upp med hjälp, så knäpper det till hur jävla högt som helst i vaden, typ alldeles nedanför knät. Sjukt ont, tårarna kom i bilen, lyckades dock dölja dom. Sedan åkte vi till Jennifer, men bara för att vända och jag tog bussen hem igen. Tog 20 minuter att komma hem. Haltar som en gris och det har nu övergått till ett slags dunkande. Det knäpper också. Fan, inte bra. Nåja. 

Istället för Aeobics så blir det laga mat, kolla på criminal minds och försöka läka benet till imorgon då det var afropower. 

/ ElinaAnnaErikaEvensson

  +
=


Kommentarer
Postat av: jennifer

uuusch vilken äcklig fisk!

2009-01-19 @ 19:12:47
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0