090120- tisdag

godmorgon bloggen.

Mitt läsarantal har sjunkit igen. Tråkigt.

Igår så efter jag skrivit bloggen gick jag ner och gjorde mat. Efter maten så tänkte jag kika på Criminal Minds, men sov till morgonen. Alltså 13 timmar. Fyfan vad skönt. Det roliga var att jag fortfarande hade kläderna på, datorn stog på och hörlurarna skönt(?) inborrade i ryggen.

Knät är likadant som igår, förjävligt, åååååååå blir så less, då jag missar afropower idag. Vill ju träna för en gångs skull. Nåja, nu är man på skolan då man har småföretagande, men ja, det går sådär. Orkar inte, och nu kanske vi måste ha en lektion på torsdagar också, min lediga dag. HELL NO! men med min och Jennifers charm så kanske vi kan snärja oss ur situationen (:

Nej, nu ska jag kika på annat. Hörs hej!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0