090124- lördag

hello bloggen.

mjaaa, dagen har väl inte vart den bästa.. Började med att vakna 11, såg på några avsnitt av Criminal minds innan jag klev upp. Dock blev jag förbannad igen och gick och lade mig igen. Blev några avsnitt till, innan det var tacos (som alla verkar ha ätit ikväll :S), därefter en dusch och sedan övningskörning. Körde lite i stan och birsta, och fanimig, jag ska ha körkortet snart. Vet inte vad jag gör annars. Fick en byrå av pappa på jysk också, så nu har jag nånstans att lägga min kläder. Ska måla den vit imorgon.

Åkte till Micke och kollade på hockeyn innan vi åkte hem. Har kollat på körslaget och sen så sitter jag här. Somsagt inte en bra dag, så snart så blir det sängen och criminal minds.

Imorgon, blir det målning och pluggning. Måååste plugga.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0