090126- måndag

halloj.

Igår så täntke jag plugga, men inte hade jag något skrivbord, så vi åkte upp och hämtade det, hyrde även en film. Wanted, njaaaaaaa, bra effekter men inget annat. Nåja, såg på criminal minds innan jag somnade.

Ville inte kliva upp imorse. Gjorde det och duschade, fikade och gick till bussen. Skitsegt att gå idag, med all snö. Höll på missa bussen. Har haft fotografisk bild och psykologi. Det har gått segt. Lunch och hål nu. Sedan matte, men ja, ska väl kanske gå hem lite tidigare och slå en vurpis igen. En vecka med knät <3

Nåja, ikväll blir det väl lite plugg, har småföretagande och samhällen att sätta mina klor i. USCHA! ´

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer
Postat av: jennifer

Tack för att du är en sån bra kompis vännen, inte många skulle ha gjort det du gjorde idag för mig. Puss på dig.

2009-01-26 @ 16:11:24
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0