090128- onsdag

Hejsan.

Det har inte vart bra med uppdatering de senaste dagarna. Ska bättra mig.

Igår så var jag först på skolan hela dagen, innan det blev jobb för hela slanten. Hann inte ens hem emellan. Körde hem ifrån hockeyn, gick kung. Sedan Criminal minds och sängen!

Imorse så klev jag upp tidigare än vad jag egentligen behövde, för att möta upp sötjennifer för ett träningspass. Halv 10 var vi på hälsohuset. Körde lite kondis, sedan mage och rygg. Dåligt tränad? OHJA! Men det ska bli bättring. Mina planer är många, pengar fattas, ujuj. Kom en kvart sen till religionen men det gjorde inte något. Diskuterade lite helig skrifter innan det nu är filmkunskap. Ska skriva om skräck, buuu. Jag har fått i uppgift att skriva om filmen vi ska visa en snutt av och ett bildspel. Kmr bli bra.

Sen blir det hem, kycklingrulle till middag. VITLÖKSSÅS! :D sen så blir det inte så mkt. ledig torsdag-fredag. Kung :)

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0