090129- torsdag

hellö.

Tror fan jag ska fortsätta med såna där längre texter, hööh, mycket roligare att skriva. Kanske typ, veckans problem? jo, det blir nog bra (:

Nåja, ledig idag, så jag har sovit tills nu, skööönt. Ska rensa bland minaklädpåsar som står nere i hallen. En del är släng, en del är spara, en del är sommarkläder, och sen har vi hela leggingssamlingen. ujuj. Hoppas på att få övningsköra idag också. Känner för gymmet idag också. Men kanske inte får med mig någon. Hehe träningsvärk i ryggen, benen(?) och axlarna. WANT MORE! vill ha i maggggggggen. Jag vill vara röd i ansiktet i pappas alldeles för stora t-shirts, svetten som sprutar om en, pulsen som syns på 100 meters avstånd, och flåset som skulle kunna väcka de döda. Haha, njaa, kanske efter allt, så blir det i en smärt lite träningsdräkt, sådär fräscht svettig och pulsen på sin plats och flåset är så pass bra att man kan föra en vettig konversation. I girl can wish..

Har dock laddat ner Microsoft Office. Sådär, tredje året på gymnasiet så har jag äntligen ett riktigt skrivrogram. Halleluja, vad det kommer underlätta. Tror fan jag ska göra klart samhällen idag. Lika bra det. Nej, nu blir det nåt annat, dock vet jag inte vad.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


you gotta love my morninghair.. ohgod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0