090130- fredag

Hello, ursäkta för konstigt inlägg igår.

Men det jag menade med inlägget var att jag var på eon arena och slriade. Sjukt roligt, hehe. Sedan for jag o hämtade upp Jennifer och till Hälsohuset. Tränade mycket mage och armar, men även lite kondis. Kom hem till henne och satt vid datorn, pratade om att vi vill ta körkortet, men det lär ju inte hända än på ett bra tag. irriterad.. Nåja.

Imorse så vaknade vi runt 11. Åt brunch och kikade lite på datorn innan vi gick till hälsohuset igen. Körde mycket kondis och jag körde även lite mage. Sjukt jobbigt, med tanke på att man hade träningsvärk från igår. Men kondisen har blivit lite bättre sen första gången jag ställde mig på crossen. Den är bäst den maskinen :) Pappa kom och hämtade mig. Hemma har jag sett på nåt avsnitt av Criminal Minds, jag har ätit och kollat på Let´s Dance. Sitter nu här igen, och vet inte riktigt vad jag ska göra. Fortsätta på min powerpoint kanske. Vad roligt det var att skriva powerpoint.. powerpoint, hehe.

Nej, jag tror jag gör det. Ha en trevlig fredagskväll allihopa.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


mjauuuu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0