äh fan

jag orkar med ett inlägg (:

Jobbet igår gick bara bra, det blev högt tempo, men ett sånt bra team som vi är så blir det bara bra . Åkte hem med far och somnade efter några avsnit av Criminal Minds. Är helt besatt.

Imorse så vaknade jag halv 7. Klev upp, fikade och gav mig iväg på två letktioner, dubbeltimma i svenska, döden! bläää, tkr inte om svenska. Nåja, efter det så täntke jag åka hem, men då ringde jag mor, och hon var påväg in till stan för att luncha med mormor, så jag hoppade på dom planerna (: hon hämtade mig och vi hann springa in till optikern innan vi åt goood mat på the theatre tror jag det hette. Gamla åhlensmatstället :) Efter det blev det lite spring i butikerna (haltande), hittade en ginakofta, väldigt basic för 50:-.. Kuuuung pris. Köpte även en ny mascara då den andra har gett upp denna vecka.

Åkte sedan o handlade innan hem. Tänkte ju då skriva ett inlägg, men tangentbordshelvete lade av, så då blev det sängen och Criminal Minds. Sedan mat, och ett vredesutbrott, så nu ser mitt rum ut som ett HELVETE. Jag skojar verkligen inte. Men hon vill ha alla mina möbler så blir det så. Ska städa imorgon dock (:

Nåja, lugnade ner mig och såg på lets dance innan jag nu sitter här. Ska väl inte göra något. Kanske se på criminal minds och börja städa upp bland alla kläder.. heheheheheh, lär behövas.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


don´t judge, you don´t know the cause of this..

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj då vad har hänt här? Jordbävning eller =)

Idag ska jag iväg och klippa och färga håret. Ska bli så skönt!

2009-01-24 @ 10:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0