Birsta

Det var ingen samhälle elr psykologi idag, så jag och Jennifer åkte in till birsta en sväng, efter mycket om och men med bussen. Jobbigt. Men vi kikade omkring och vi var så besvikna att vi inte hade några pengar att spendera. Nåja, fikade lite grann också, innan vi åkte hem. Pappa hämtade upp mig vid halv 4 i söråker.

Åt mat och kollade på när Barack Obama blev president. Hehe, är man en samhällsvetare måste man väl nästan :o Spalde kort, och hade hur roligt som helst. Skrattade hur mkt som helst.

Måste kanske till läkaren imorgon för benet, iaf få det dokumneterat så man får ut nåt på försäkrnigen man har på skolan. Kanske, men ja, vi får se hur det är imorgon. Nåja, nu ska jag ta en långdusch tänkte jag. Gud vad skönt. Vi hörs..

/ ElinaAnnaErikaEvensson


jag och bästaste Jennifer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0