dags o ta igen bloggskrivandet

jaa, nu har jag ju inte skrivit på ett tag, men jag orkar verkligen inte gå igenom allting, men kan ta en snabb genomgång av vemdalenresan :)

onsdag den 31 december 2008
vaknade klockan 6 för att gå och duscha. Lovisa kom och hämtade mig vid 7. Sov nästan hela vägen i bilen och kom fram till vemdalen vid 11. Vi skulle somsagt bo i en buss, den såg ut som ett härke på utsidan, men var mysig på insidan. Sov en stund innan vi gick till Jennifer där vi blev sminkade. Blev riktigt fint :) Gick tillbaka och äta, sminka sig mer, dricka. Klockan kvart över 8, gick vi mot hotellet, där vi möttes av en gigantisk kö. ungefär halv 10 var vi inne. Det blev en hel del dansande, lite dricka och massor med vurpor. En rolig kväll. Kom hem runt 2 nångång.



1. le bus 2. min nyårsoutfit (: 3. Jag och Lovisa 4. Jennifer, Lovisa och Frida 5. Daaaance 6. Jag och Jennifer 7. Amanda 8. Frida och Henke  8. boys 9. Jag och Lovisa

torsdag den 1 januari 2009
Vaknade runt 12 och då blev det inte mycket gjort. Denna dag så åkte vi på Ica en sväng, låg och sov osv. På kvällen så tog vi en sparktur och hade tur att få låna en dator. Såg på Batman- The dark knight. Sjuuukt bra film. Somnade sött runt halv 2.



10. egoo 11. Lovisa

Fredag den 2 januari 2009
Vaknade vid 10 och klev upp. Lovisa åkte skidor idag, men jag gick bort till Jennifer där det blev mys med serien vänner. Var där till ungefär 3 då jag åkte hem. Åt lite mat sminkade mig osv. innan jag åkte tillbaka vid 7. Där blev det lite spel, dricka och sen drog vi på hotellet. sjuuuukt rolig kväll. Dansade som en tok och hade superkul. Speciellt med en viss person. hooooooottie! synd.. Det hände lite saker som man inte behöver ta upp, men haha. Ja, vid kvart över 2 gick jag och Issa till deras stuga. Tappade bort alla andra :/ hämtade mina saker och började den långa vandringen hem. hua, den var jobbig. Kom i säng runt 3.

 

12. Issa, Olivia, Amanda 13. Jennifer och Frida 14. Olivia och Amanda 15. Jennifer och Frida 16. Dance 17. Issa 18. Jag 19. Dance 20. Dans

Lördag den 3 januari 2009
klev upp vid 12. Åt lunch innan Lovisa kom hem ifrån slalomen. Vid 4 gick vi till Vargen där vi kollade på Timråmatchen. Det gick ju inte så bra för dom. Men vi var en sväng på Ica innan det blev mat och mys. Lovisa åkte iväg senare på kvällen, så jag låg och läste en bok. Somnade vid halv 2.

Söndag den 4 januari 2009
Klev upp vid halv 10. Fikade och sen började packningen. Vi diskade, skurade alla utor, sopade och lade till sängkläderna. Efter några timmar så var vi klar. Då åkte vi på Ica och köpte vatten innan vi drog iväg vid halv 1. Halv 4 var vi hemma. Då blev det en lugn hemmakväll med film och mys. gick och lade mig 12.



21. Påväg ifrån Vemdalen

Det var denna resa det. hoppas på fler sådana resor! :D


Kommentarer
Postat av: frida

haha , vilka hemska och samtidigt så underbara bilder :D

2009-01-06 @ 23:12:44
URL: http://fridacaroline.devote.se
Postat av: Linn

Vad kul ni såg ut att ha:D Sötnos!

2009-01-06 @ 23:16:22
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0