jahaja

mjaaa, inte mkt gjort idag inte. skulle ju plugga, vad hände med det?

När jag kom hem till pappa så var det mat, åt och sen gick jag till lägenheten. Blev irriterad, men ja, vad ska jag säga? Nåja, gick hem och sen så gick jag på Ica och köpte lite saker. Sen dess har jag laddat hem nåt avsnitt av topmodel såg på det på teven också. Sen har jag badat, drog in radion så jag hade music. myys. nåja, sen så har jag bara suttit här. Måste diska, blåsa håret, sätta några nya avsnitt på nedladdning innan jag kan sova. Men jag är inte trött, kommer vara det imorgon.

Prov imorgon, måste läsa igenom det också. vad är det mer imorgon, inget tror jag, äsch, inte på bra humör, blääääää för allt..........

/ ElinaAnnaErikaEvensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0