nattinatti

nu ligger jag här hos mamma. Ska alldels strax sova. Men aja. När jag kom hit så gick jag bort på Ica för att köpa ingredienser för min nyttiga smothie jag ska göra på morgonen. Gjorde det för några år sedan och var mätt hela tiden. Imorgon börjar mitt hälsosamma liv. Jennifer, vi kommer vara såååå snygga till studenten :D Efter det så blev det ett långbad, lite dator. Har precis diskat bort allting som var kvar från de andra. Det såg så smutsigt ut, så jag gjorde det.. Nu är det NCIS på teven, det är bra!

nej nu ska jag sluta svamla, imorgon är det skola. Matte första timmen, skjut mig.. Aja, ska iaf ringa mitt förra sommarjobb imorgon också. HOPPAS! vill verkligen jobba med Linn igen. Vad var det tanterna kallade oss. Fnitternånting. :D nåja. Nej, nu måste jag faktiskt sova. Klockan står på 0615, men kmr nog kliva upp 0645 :)

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Linn

Men oj vad ni är ute i god tid:D Bra! Haha, jag minns "parhästarna" bara:D, puss!

2009-01-07 @ 18:13:47
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: Elina

jaaa, just det. så var det :D parhästar!

2009-01-07 @ 22:08:51
URL: http://justaddicted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0