090701- onsdag

Herregud, det är första juli, jag fattar nada! :o Vart har juni tagit vägen, den bästa månaden. Den månaden man tog studenten, man åkte på peace osv. Jag har inte hunnit med mig.

Nåja, igår efter att jag slutade åkte jag hem, käkade och vilade en timme innan ja tog bilen och hämtade John och Belle. Åkte in till stan där vi gick på pipeline och skulle kolla på poddans band. Dom vann och får spela på gatufesten tydligen. GRATTIS! :D Dom var jätteduktiga, även fast det inte är min musiksmak. Sedan så ville Belle äta så då blev det Harbit, dock så bara en dricka för mig. Sen ett öltält och sen skjutsade jag hem dem. Efter att jag släppt av dem i Sörberge, hämtade jag Jennifer och vi åkte till Vivstavarfstjärn där vi badade i en 45 minuter. Sjukt skönt i vattnet och härligt att träffa bästa vännen igen. Blev jagade av några äckelturkar innan vi åkte in till donken och tog en drive. Pratade vidare innan jag skjutsade hem henne. Kom hem och duschade, sen slocknade jag innan jag hann lägga huvudet på kudden.

Imorse var jag mer död än död. Fyfan vad jag inte ville kliva upp. Men ja, jag gjorde det och nu sitter jag här. Ska jobba helvecka denna vecka och jag pallar inte. Sjuuuuuukt trött och det blir ju inte bättre av att jag ska ut på gratis dagen á la gatufesten. ujuj, när ska jag få sova. haha. Nej jag har väl mig själv o skylla. Skriver väl mer sen.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0