090702- tisdag

Godmorgon på er. Sjukt trött idag.

Igår så jobbade man klart sina timmar och sen mötte Jennifer mig. Tog en kycklingrulle på Kebab House. Har ju blivit polare med ägaren så fick gratis drickor. Tack bruschan! Sen gick vi hem till Jennifer och jag duscahde, sen fixade vi oss innan vi åkte till Belle. Väl där så gick vi till shell en snabbis och sen kom även Jennifer å, Linda och Ellen. Tände vattenpipan och satt och drack ute på balkongen. Sjukt mysigt. Åkte in med någon Jennifer kände. Gick med Jennifer Ålund till Edin och fick med han ner på stan. Gick till Daltoons där vi mötte upp resten. Där satt vi i princip hela kvällen sen. Träffade Sebbe och co också. Mucho trevligt. Åkte hem vid, ja vad var den?, halv 2 kanske. Kom hem till Jennifer och vi lade oss på en gång.

Vaknade imorse av att hon gick iväg till sitt jobb. Jag kunde sova en timme till, det var uppskattat. Klädde på mig och borstade tänderna , sen gick jag. Sitter nu på jobbet, orkar egentligen inte, men ska snart dra iväg på ett möte, ska ta mig en mackis på Ica på vägen. Hungrig. Ne, fan måste snart röra på mig. Hejdå.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0