090706- måndag

Ännu en helg förbi, alldeles för fort har det gått också.

fredag; Efter jobbet så gick man ner till Jennifer där vi tog bilen till Alex. Pkte ner på kebab house. Tog en hawaii med vitlökssås, sjukt god. Efter det så åkte vi hem till Jennifer där dem fixade sin resa. De ska ju åka till Bulgarien, så mysigt kommer dem nog få de (: Sen åkte Alex hem och vi åkte in till Birsta som hastigast. Köpte en bikini och en bikiniöverdel. Jag var ju tvungen att inviga bikinin så vi gick till tjärn och badade. Pratade, skrattade och höll på i cirka 1.5 timme. The wetlook var absolut bäst. Sen gick vi hem, slängde på oss kläde och åkte till ok, köpte gotta. Sen slängde vi oss på sängen och såg Garfield och åt. Sen åkte jag hem runt 12. Det regnade när jag klev av bussen, men kom hem och slocknade innan jag hade huvudet på kudden. Sjuuukt trött.

lördag; Mamma väckte mig 10 men jag klev inte upp förrän 11. Gick och duschade, fixade mig lite innan folket kom. Hade ju som sagt kalas för Victor som fyllt 14. Blev lite tårta och kakor. Dem åkte hem runt halv 2 och halv 3 fick jag skjuts till Jennifer. Där så började vi göra oss iordning. Köpte med oss mat, träffade då min kusin och hennes kusinbarn. sjukt roligt o träffas! Sen så gjorde vi våra drinkar. Fyfan vad god den blev, och alla tyckte om den! :D Nåja, tog bilen till stan runt 7. Några grabbs försökte ragga upp oss till deras lilla förfest, men vi skulle ju vara med några andra. Kom fram och då skulle vi gå på en gång, till NACKSTA? :O jobbigt vare iaf. Kom fram, började dricka på allvar, pratade och ja. Träffade två tjejer som var lika lång/ längre än mig! :D förstår ni hur lycklig jag blev!!!! :D Nåja, sen så efter några drinkar så skulle vi gå till stan. Det gick ju iaf. Haha, lite roligt var det. Kom fram till stan, hämtade ut biljetterna och sen så gick vi in i olearys tältet. Där blir vi nästan hela kvällen. Gick med Erik och Sebbe till bk och sen så tog jag och Sebbe bussen hem till Jennifer. Slocknade på en gång när jag lade mig i sängen.

söndag; vaknade av att Jennifer kom in i rummet runt halv 12. Pratade lite osv. Sen så gick vi till bussen, åkte in till stan, hämtade bilen, åt mat, åkte hem, hämtade Sebbe, lämnade av Sebbe, åkte ut på tynderö, solade, Alice, hem och slockna klockan 7.

Nu så försov jag mig igen, men ja, ikväll är jag ensam hemma. Någon som vill göra mig sällskap? Vill inte vara själv. Nej nu ska jag göra något annat. Nu börjar mitt jobb på allvar också, veckan spenderas inne hos Anette, tar över hennes plats på måndag. Suck. Halva tiden jobbad nu på onsdag. Se det positivt.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0