090709- torsdag

Vill så gärna skriva fredag här i rubriken, men inte än. Inte helg än.. Suck.

Efter jobbet igår, som gick bra, så åkte jag hem. Åt mat, kikade lite på teven innan jag drog iväg till Ellen. Därifrån åkte vi ner i båthmanen där vi lastade på kanoten och sen vidare mot Jennifer Å där vi lastade på den andra. Vi åkte sen ut till Stavreviken där vi  sjösatte dom och gav oss iväg. Det var jag och Jennifer i en båt och Ellen och Linda i den andra. Det var skitmysigt! Vi paddlade i någon timme och sen skulle vi fika lite. Så då började vi åka in mot en strand, men fick fortare än fan vända för att svalorna attackerade oss. Huuua, hata svalor. Men vi hittade en lite strandbank där vi fikade. Snackade en massa och bestämde lite om fredagen. Sen drog vi vidare, och tro inte fan på att en stor bäverjävel tar ett enormt skutt ner i vattnet mot båten. Ahhhh, vad rädd jag och Jennifer blev, medan de andra skrattade och gled förbi. Hua. En halvtimme till så var vi framme. Då var det dags att lasta upp dom och åka hem. Kom hem och slockande ganska fort.

Imorse var jag död. Hua vad trött jag är. Inte någon träningsvärk dock :( Ville ha det. Bara ont i vaden efter den där extrema sendraget i natt. Sjukt ont. Men ja, ikväll efter jobbet är det bilbingo med mina flickor. Mysigt värre.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0