090717- Fredag

BUUUU FÖR HARRY POTTER. usch vad dålig filmen var. Böckerna är så mycket bättre.

Nåja, nog om det. Firade Jennifer igår då. Kom dit och lämnade blommorna, de var uppskattade, phu. Sedan lite surr och gomat. Lindy kom dit, planerade morgondagen (läs: idag) osv. Sedan åkte jag, Jennifer, Alex och Pontus ner till lokalen och den var superfin. Kanske ska ta och göra lite TimråIK kiosk moves? hahahaha. Hoppas det är fint väder, så man kan sitta ute och njuta av utsikten. Sen åkte vi hem en snabbis, fick tårta, mums. Sen åkte vi, wrooooooom. Jennifer the fearless. Såg filmen och nej usch fy. Vill läsa boken nu bara för att kompensera filmen.

Kom hem runt kvart i 12. Duschade och slocknade. Klev upp lite tidigare idag för att packa. Det gick bra. Kom till bussen i tid och jag fattar inte att Ellen hinner med alla bussar. Du är sjuk, kvinna! Jobb nu, jobbat undan högen jag hade när jag kom imorse. Hata folk som kommer 5 min innan vi stänger. Nåja, har också skickat iväg hyresavtalen, antagningsbeskedet och hemförsäkringspapper. Även internet! Woho! ::D:D:D:D:D:D

Har lite second thoughts om luleå också. Såg att en buss för mig inte var så dyr som jag trodde. hm..Jag får räkna lite, Maria så får vi se hur det går. Vill verkligen!

Nej, nu ska jag spela Betapet mot Linn. Linda, anytime, anywhere! I´m ready! dundundun.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


det är här vi ska bo nästa vecka!!!!! :D:D

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja gör det. Hoppas det går ihop i slutändan :)

2009-07-17 @ 18:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0