090718- lördag

Hej bloggen.
Trött och jävlig är man idag.

Gårdagen då. Jo, jobbade klart och fick sen skjuts av Jennifer till lokalen. Där plockade vi fram, väntade på resten av gänget osv. Runt kvart i 6 eller nåt så var vi alla samlade och vi satte oss och åt middag. Mycket god var den, stark. MVG Linda ;D Sjukt varmt och skönt var det ute, satt där och drack bål, pratade och födelsedagsbarna försökte lista ut vad dom skulle bli utklädda till. Tillslut tog vi in grejerna och började transformeras till våra snygga alteregon. Jennifer L blev en turist av högsta klass, Linda blev en konstnär vid namn monsieur Rousseau, Jennifer Å blev uppringd av 80-talet som ville ha besök, Ellen tänkte tillbaka på den gamla goda tiden som 10 årig brandman. Jag själv blev kallad ut på de sju haven. Efter att vi gjort oss klara satte vi oss ute och förfestade med en del som hade kommit. Det var roligt, sen började resten dyka upp. Senare på kvällen blev det dans, det blev drickande och surr. Mysigt. Synd bara att kvällen blev lite hipp som happ när folks grejer försvinner osv. Stannade kvar som nattvakt och väntade tills alla gått hem. Låste och gick hem till Jennifer med Sebbe och Erik. Kul dom hade med bommen. Suck. Men kom dit och slocknade tillslut, efter mycket om och men, då man har två fnittriga 20-åriga pojkar i rummet bredvid. Haha, kunde inte vara tyst. Dom hade tydligen hittat några leksakssvärd.. suck. :P

Imorse väckte Jennifer mig vid halv 10. Gick ner tillsammans med Alex oxh städade. Det gick hyffsat fort, ungefär två timmar. Teamwork. Svabbade köksgolvet tror jag 5 gånger sammanlagt. Men det gick smidigt, förutom att jag blev biten av en jävla jordgeting. Helvetes pissfitta var vad den var. Ont gör det. Pappa skjutsade hem mig och har legat ute på altanen i två timmar ungefär. Skönt. Sen ätit och suttit här. För alla bilder gå in på bdb. Nu ikväll blir det filmkväll med brudsen. Mysigt. Ska vara chaffis åt mamsen och pappsen också. Nu ska jag kila.

/ ElinaAnnaErikaEvensson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0