090720- måndag

Denna eviga måndag. Man blir så less. Skulle kunna offra ganska mycket för att ligga kvar i sängen imorse. Nåja.

Gårdagen spenderades med Jennifer. Fick skjuts till henne och vi tog en svängom på Birsta. Kom därifrån tomhänta, men med ton av idéer till min nya lägenhet. Soffffffffaaaaan. Jag vill ha.. :( Och sen matbordet. mmm, synd bara att allt man vill ha kostar förjävligt med pengar. Måste gå på fyndlagret. Nåja, sen åkte vi och åt och åkte hem till Jennifer. Väl där så tog vi en prommis med Tira. Var kanske ute i en 45 minuter eller nåt sånt. Hade inte riktigt koll på tiden. Sen blev det film/dator/prat/gotta/sova allt-i-ett. Sov där då bussarna är fucked up på söndagar. Hoppas melissa mår bra.. Det gör hon.

Idag är jag först bjuden på lunch nere hos Jennifer. Mys. Hörde jag blodpudding? muuuums. Sen jobba klart, åka hem, umgås med Melissa och SOVA. Trött som få är jag idag. uschusch. Nej, nu ska jag jobba vidare. Har lite saker här att göra. Hörs nåt mer sen förmodar jag. Hare.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


i want!

Kommentarer
Postat av: jennifer

klart du ska ha den soffan, så som jag testade den! :D Plats för mig hur jag än väljer att ligga!

2009-07-20 @ 10:50:41
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/
Postat av: Maria

Blodpudding vart det här till lunch också :) Maltes favoriträtt. Fyndlagret kan man hitta mycket fint på. Jag köpte mina första möbler därifrån :)

2009-07-20 @ 16:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0