090721- Tisdag

Godmorgon! Strålande humör imorse, eller nej just det. Jag skojas bara.
Igår kväll slocknade man i sängen kvart i 10. Sjukt skönt. Vaknade vid 4 och tänkte, varför ringer inte klockan snart. Kollade på klockan och insåg vad det var, gav mig själv en örfil och somnade om. VARFÖR vill man att klockan ska ringa för? fy skäms.

Idag har det gått segare än segast på jobbet. Har lite grann att göra sen, ska ringa några samtal osv. Måste kolla med körkortet, adressändra, göra klart med csn, bostadsbidrag. Allt sånt måste fixas nu snart. Jisses. Nu sitter jag på maggans plats, ska snart gå in till mig själv. Tänkte ta soffan idag.

Imorgon åker vi, wiho, ska tvätta och packa ikväll. Längtar som en toka. Hoppas det blir finväder. Nej nu ska jag hitta något bättre att göra. Pusshej

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0