090722- onsdag

Den efterlängtade dagen. Skönt med en liten semester. I need it!

Nåja, igår så kom jag hem. Åt mat osv. Sen så började jag packa. Fick nåt ryck, slog på gamskivan och började dansa som en tok. Sjukt kul hade jag där för mig själv, katten trodde nog jag var galen. Men aja, packade det mesta, har lite grann kvar, sen tog jag en långdusch och sedan slocknade jag i sägen. 2115. heh.....

Vaknade imorse och var förvånansvärt pigg. Kanske på grund av tiden jag somnade. Klev upp fikade, gjorde iordning fika, städade lite grann och gick till bussen. Kom till jobbet och har faktiskt hitat något att göra under två timmar nu. Woho, skönt det. Så tråkigt att sitta sysslolös. Nu så har jag precis haft fika, snart är det lunch också. Klockan 12. Då blir det golunch på Asia med Linn. mmmm Gott. Sen ikväll åker jag hem en snabbis, slänger i mig nåt käk, gosar med katten och sen hämtas jag upp runt halv 7. Wiho. Måste städa också, och bädda sängen och plocka ur diskamskien och ta upp soptunnan. Nåja, har en del saker att göra dvs.

Nej nu ringer telefonen, eller nej, det gör den inte. Vill att den ska det, så jaghar något att göra.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


saknar SP3 gör jag också. Tagen på klassövernattningen på Gista.

Kommentarer
Postat av: Linn

Fy vilken seg dag! Du kommer vara saknad resterande del av veckan vill jag lova, men ha det så underbart roligt nu! PUSS

2009-07-22 @ 16:07:40
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0