090728- tisdag

men hallå där bloggen.

Kvällen började inte bra igår. Började med att en pissfitta stannade kvar och argumenterade med mig alldeles för länge så jag missade min buss. Härligt. Fick ta en 609 en halvtimme senare och var inte hemma förrän 6. Väl hemma så åt jag lite och slängde mig i soffan ett tag. Läste lite bok ute på altanen också, mysigt. Gick och lade mig runt 22 och somnade som en stock. fyfan vad trött jag var.

Klev upp i morse och duschade, slängde på mig kläderna och gick. Kom till bussen, pratade med ellen the blond på vägen ;D Nu sitter jag här, ska jobba, OCH JENNIFER VI MÅSTE TRÄFFAS IDAG JU! Sen har jag inga planer, hade tänkt att tvätta lite, städa lite. Suck. Imorgon är det dock middag att my place med flickorna. Myspys.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


en sneakpeak på hur resan såg ut. hahahaha suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0