090729- onsdag

ujuj vilken natt. sov inte många timmar.

vaknade imorse och kände att orken inte infann sig för att jobba idag. Så skickade några sms och snäll som Linn är berättade som det var för tanterna på jobbet.  Tack vännen <3 Somnade om och sov till 11. Klev dock inte upp ur sängen förrän halv 2. Gick på ica och skaffade saker för ikväll. sen har jag läst och sovit och dushcat.

snart kommer mina fina flickor. Det blir middag och skitsnack hos mig. Grillat, yummie! Nej, nu måste jag slänga in stripsen i ugnen. Eller snart iaf (:

/ ElinaAnnaErikaEvensson


strängöarna 09. vi syntes inte i flytvästarna......


Kommentarer
Postat av: sneaky mc doodle

Vi var så snygga :D

2009-07-30 @ 10:27:19
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag säger som Rose i Titanic: Come back, come back!:D pusss

2009-07-30 @ 15:57:03
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0