090730- torsdag

dagen jag tog tag i mitt eget liv. dagen jag vågade stå på för vad jag egentligen känner.

Vaknade imorse och ja, kände att allt inte står rätt till just nu. Ringde min kära vän Jennifer (förlåååååt att jag ringde så tidigt) och rådfrågade. Klockan 8 ringde jag marianne och berättade som det var. Ska vara hemma den här veckan och jag skulle höra av mig på måndag över hur jag ska göra. Somnade sen om och sov som jag inte har gjort sen före jul. Det var så skönt. Vaknade halv 3, men låg till 3. Har inte gjort någonting alls. Kollat på teven, ätit mat, pratat med Jennifer, som åker utomlands! ha det så kul vännen. kommer sakna dig dock :(

Nu ikväll ska jag inte göra något. bara vara. Sen imorgon ska jag vara med mina vänner <3

/ ElinaAnnaErikaEvensson

idioter, fyfan för er. ungdomar är inga robotar, INSE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0