bad och bio

Ja, snart slutar jag för dagen. Sjukt skönt! Då ska jag, Jennifer och ev Belle bada. Det blir nog smacken tror jag. Ska bli så sjukt skönt nu när det är så jäkla varmt ute, förstår inte. Det måste vara över 30 grader. Sen efetr det så åker jag hem, hämtar victor, fräschar till mig och sen bjuder jag han å en födelsedagsbio. Det blir Transformers 2. Åh älskade första så hoppas på en lika bra film nu! Lär ju inte komma hem förrän sent ikväll. Suck. Försöka hitta en parkering med Gatufesten i full huggning. Good luck! :s

Nej nu ska jag ta och låsa in nycklarna. Åh, Milow på radion, gillar den ja..

/ ElinaAnnaErikaEvensson

justde, inget batteri på mobilen, så jag är okontaktbar tills imorgon (i)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0