ElinaAnnaErikaEvensson- som ingen annan känner mig



Du känner mig som ingen annan gör.
Du säger dom rätta orden som ingen annan gör.
Du vet vem jag är, du vet vad jag kan, mina svagheter och styrkor.
Du är den som gör mig.
Du är den som får mig att känna mig hel. Dom gånger jag mår som kassast kommer du som en ängel och drar mig upp från botten.
Du, du är den som får mig att känna att jag är värd någonting här i livet.
Du, det är du som gör att jag orkar med vardagen. Det är du som gör att jag kliver upp på morgonen.
Du ska veta att jag älskar dig.
Du ska veta att jag vad som helst för dig.
Du ska veta att det inte finns något jag inte skulle göra för dig.
Du ska veta att jag älskar dig. 
Mikaela Jennifer Lindh, du betyder mer än vad du tror ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0