Harry Potter

Ja, nu har snart hela jobbdagen gått. Skönt, börjar bli redig less på jobbet. Vill ha semester! wiho. Har nu tänkt ut och räknat att jag inte kommer ha råd att åka till Luleå heller. Åhhhhh, less jag blir. Vill verkligen det. Men ja, flyttar man så flyttar man.

Igår kväll så möttes jag, Jennifer och Ellen upp. Vi planerade tjejernas outfit och det kommer blir kuuung! :D Era ideér är så jävla bra. Efter ett tag så gick jag hem och slocknade.

Tro inte på fan att jag inte vaknar av mina TRE alarm och sover till 20 i 8. Jag börjar 10 i. Suck. Tacka gudarna för pappa som kunde skjutsa mig. Dagen har gått bra, sovit på lunchen, vart ute och uträttat lite ärenden, såsom köpa blommor åt födelsedagsbarnet, knåpa med ett kort till henne osv. Jag är säker på att hon har så mycket för sig nu att hon inte läser bloggen förrän i efterhand! Hoppas jag.. Annars är det ju inte nå kul. Snart så blir det bara att bege sig ner till Jennifer och kanske få lite födelsedagsfika där? Hoppas. hihihi. Sen blir det fixa med nycklar till imorgon............ Vad jag längtar. Kommer bli så roligt! :) Nåja, sen ikväll så är det bio. Harry Potter och halvblodsprinsen. Hoho,  jag är en liten Harry Potter nörd så jag längtar väldigt mycket! :) Hoppas den är bra. Har hatat filmerna som har vart förut, men såg trailern och den ser lovande ut.

Nej nu ska jag ta och kolla om det finns nåt att göra, alternativt kolla om Linn vill spela ett part ;D

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej vad trist att du inte kommer! Vi hade sett framemot det, speciellt Malte :)

2009-07-17 @ 08:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0