Hopp om mänskligheten

Okej kanske inte så dramatiskt, men busschaufförer klättrade några steg på stegen.

Åt somsagt lunch hos Jennifer. Mums. Lyssnade på pink floyd. Dåligare musik får man leta efter. Kommer avlida om vi ska lyssna på den hela vägen upp till Strängöarna. Nåja. Slutade klockan halv 5 och gick till bussen i hällregnet. Fan vad blöt man blev. Klockan blev kvart i, 10 i och sen blev klockan 5. Då kom det en buss som bara gick till Sörberge Norra. Frågade vad som hade hänt med 611 som skulle vara i Timrå halv och ta mig hem. Tydligen var det fel på den, men snäll som denna busschaufför var, så skjutsade han mig till Söråker, GRATIS! Snäll han var. Satt längst fram och gjorde han sällskap tills han släppte av mig. Tackade så mycket och klev av. Jennifer, du skulle ha varit stolt över hur trevlig och artig jag var ^^ Gick in på Ica, köpte bröd osv tills imorgon. Hyrde även en film, Bridalwars. Den var lättsam, skönt. Nu sitter jag här, ska se Criminal Minds, sen ska jag soooooova. Mysa med Melissa.

Imorgon ska jag tvätta kläder, packa osv. Självklart jobba också. Bara två dagar kvar denna vecka. SKÖNT!

/ ElinaAnnaErikaEvensson




Lite bilder från en båtfärd för några veckor sen. Sjukt fint ute. Först var vi uppe i älven och sen Granön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0