Hurts

jahaja. Ska ta en match mot Linn nu. Hoppas jag slår hennes ord Hurts som gav 117 poäng. Eller ja, det gjorde jag igår. Men hehe. Vill idag också. När jag kommer hem ska jag bara soooova, tills klockan blir 8. Då vet ni ju vad jag ska göra. Meningslöst inlägg, men måste ha någo att göra medan jag väntar på Linn. Men hon komm ju aldrig. LINN, VART ÄR DU? haha, jag har lite trötthetsdamp idag.

Linda fyller år idag, Jennifer går på semester idag. Det är en bra dag för många idag. Imorgon fyller Jennifer år,  Bio.

Nu kom hon. hehe, ska spöa skiten ur henne! :P

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha! Du menade att du inte kunde vänta med att få spö?:P



;)

PUSS

2009-07-15 @ 23:09:15
URL: http://adjoken.blogg.se/
Postat av: lindybindy

VI MÅSTE KÖRA EN BETAPETMATCH NÅGON DAG!!!!!!

2009-07-16 @ 23:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0