mjau

Ja, snart så slutar man, eller ja, om en timme. Mamma och pappa är påväg hem, och jag har inte städat undan, de lär väl inte gilla mig speciellt mycket. Men dom sa att dom skulle komma hem på kvällen, så jag tänkte städa när jag kommer hem.

Lunchen spenderades med Jennifer. Det var mysigt. Har jobbat en del idag också, det har gått bra, gått igenom Anettes plats som sagt, och det har gått bra. Nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva. Men vi hörs någonting sen.

ELLER JO! en lite rolig grej som hände var när jag satt inne med Anette. Vi gick igenom marknadssystemet, när jag kände att mobilen vibrerade till. Jag kände på den då (har den i fickan) och efter ett tag får jag och Anette världens chock när byxorna börjar skrika Hallå. Haha, gud vad vi skrattade. Måste ha svarat på samtalet när jag kände på telefonen.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


sakna sp3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0