zzzzzz

Halloj bloggen.

Igår, blev det inte så mycket skrivet, hade inte tid. Men efter jobbet så gick jag ner till Ica där jag väntade in Jennifer. Sen slängde vi oss in i bilen och åkte till smacken. Där solade och badade vi i någon timme. Myysigt var det. Sen fick jag skjuts hem, TACK! Hem och pratade lite med pappsen som gjorde mig jättehungrig genom att säga att det fanns grillat kött, pressad potatis och beasås som väntade på en tallrik inne på mig. mums. Kommer in och tro inte på FAN att kattjäveln har vart på maten och dragit/ätit köttet och det ligger beasås överallt. Suck. Så då fick jag slänga allt och ta resterna av den pressade potatisen som fanns. gott...............

Men efter det så åkte jag och Victor vidare mot stan. Kom in vid 10 över och fick ut våra biljetter och sen väntade vi lite. Sen köpte vi snacks och gick in och skulle se Transformers- Revenge of the fallen. mmm, tyckte den var skiiitbra faktiskt. Sjukt rolig också, och grät nästan gjorde jag också, och spännande. mm, nice. Var klar kanske kvart över 11 och sen åkte vi hem. Då när vi kom hem hade familjen beslutat sig för ett dopp i gupple. Så runt kvar över 12 låg vi och plaskade i gupple. Det var kul, hade stå på händer tävling, ta bollen i luften osv. Det var kul. Sen hem och däcka i sängen. Trött som fan.

Nu idag så väckte pappa mig och jag trodde seriöst att klockan var kvart i 6 och frågade om vi inte kunde vänta 45 minuter med att sjunga. Då visade det sig att klockan var kvart i 7. Panik. Men sjung för Victor som fick kläder. Sen fika och göra sig iordning., skjuts till bussen. Sitter nu på jobbet och har precis haft min första rast. Sjukt trött är jag, höll på somna här runt 9, helt seriöst, om jag hade blundat och slappnat av en minut hade jag somnat. Bra ansikte utåt för företaget. hahaha....

Förresten, såg bilder från rock am ring. Fan vad jag hade velat åka på den festivalen. Shinedown var där, åh älska bandet, the kooks, the killers. hoho, i want.

Nej nu ska jag jobba också.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0