090510- onsdag

SISTA KVÄLLEN INNAN STUDENTEN!

Det är alltså dags, för 90:orna att ta studenten. Kliva ut på trappan och skrijka för fulla halsar, gråta över alla man kommer sakna, skratta åt alla minnen man har och verkligen njuta av varje ögonblick. Den dagen, den är imorgon. Är jag redo för det? NEJ! har haft en klump i magen hela dagen. Vill, men vill inte. Nu är man vuxen på allvar. Usch, jag vill inte..

Dagen som gått annars då. Dansträning, dååååålig uppslutning kan jag bara säga. och helvete vad dåligt det gick för mig, aldrig gått så dåligt. Måste öva en gång innan jag går och lägger mig. Sen så åkte jag och Jennifer L och fixade med alla presenter till lärarna. Det blev till Enith, Anna, Johanna och Jakob. Hoppas dom blir nöjda. Sen så åkte man hem med far min och åt. Sen så har jag duschat och fixat allt. Pappa åkte och köpte en pikétröja åt sig själv, som jag får låna. Snäll han är! pyyss

Nej, imorgon och de närmsta dagarna vet jag inte om jag kommer kunna skriva. Men nu ska jag ta och packa och testa alla kläder! SP3 NU PEPPAR VI JÄRNET! BÄSTA KLASSEN SOM FINNS, NU JÄVLAR TAR VI I OCH VINNER HELA SKITEN! SP3SP3SP3SP3SP3SP3 ♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson


gista med klassen. underbart vackert!

Kommentarer
Postat av: Jessica

SP3! Shalla la la la!

2009-06-11 @ 13:49:32
URL: http://jessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0