090602- tisdag

Hello everyone.

Bara för att klargöra, vi skulle kolla på tatueringar, inte göra en, men inom en snar framtid så! :D

Uhm, dagarna som gått. Igår så firades 10 dagar till studenten med en bullfest ute på åstön. Det var supermysigt. Innan det var det skola, fast egentligen ingen skola. Så jag och Jennifer åkte till Birsta, eftersom ingen tattooshop var öppen :/ uhm, kikade runt en massa och hitta hur mycket saker som helst. Men köpte inget.. uh sen "firade" vi lite saker innan vi åkte vidare till Jennifer. Gjorde en kladdkaka och sen så åkte vi till mig. Berättade some secrets för henne, skönt att känna sig betrodd och inte som en loser som tar första bästa utvägen!

Sen åkte vi utåt. Knäppte massa kort, goofade omkring, kollade på män i uniformer, mmmmmmmmmmmm me like. Sen så blev det kubb och sen brännboll. Jag var domare. sjukt ont i huvudet. Sen hemgång, slocknade i sängen ganska fort.

Imorse vaknade jag runt 12. Kikade på teven innan jag satte mig här, inte nå vidare väder idag.suck. imorgon, förhoppningsvis grillfest med klassen. hoppas, mysigt.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0