090609- tisdag

2 DAGAR KVAR. HELT OTROLIGT! HAR ÅNGEST ÖVER DET, SP3 ÄGER JU SÖNDER ALLA OCH JAG VILL VARA EN DEL AV DENNA UNDERBARA KLASS NÅGRA MÅNADER TILL!

Godmorgon allesammans. Jag har sovit sjukt bra inatt. Somnade på en gång och sov fram till kvart i 11. Extremt skönt. Idag är det skola. Eller ja, skola och skola, det är en "happening" som de så fint kallar det med våra mentorer. Dom bjuder väl på äckeltårta. Hatar marsipan. Sen så är det dansträning med klassen, det blir nog bra det! :D Hoppas vi kommer på med någon dans nu, eftersom det börjar brinna lite i knutarna.

Uhm, sen idag så händer det inte så mycket tror jag. Tråkigt :/ vill göra något. Någon som har något förslag? Sedan så har jag fått reda på att skattepengarna kommer imorgon, så studenten och PEACE är räddad. NU KAN VI BÖRJA HANDLA SAKER TILL PEACE BELLE OCH LOVISA! :D:D:D

/ ElinaAnnaErikaEvensson



utsikt från vår altan (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0