090613- lördag

huaa, har inte skrivit om fredagen än. Jisses. Uhm, nåja, men vaknade runt 1 någon gång och då låg jag kvar i sängen till halv 3 ungefär. Då hoppade jag in i duschen och sen så åt mat. Därefter hämtade jag upp Jennifer och Pontus för en liten birstatripp. Köpte kjolen på monki som jag har spanat in skitlänge. Sen gick vi omkring lite innan vi åkte hem. Då blev det STRESS. Skulle kanske in till stan på en fest, men tydligen så fick inte vi plats så då var det inte alls bråttom, men ja. Vi fick vara hos älskålund istället (: Där spelade vi fia med hutt, fixade oss och förberedde oss på en dunderkväll. Åkte in till stan där vi gick till Edin. Sjukt fint ställe. Drack mer och hade kul. Sen så var det dags att dra till Stads. Kom dit och det första vi gjorde var o dansa, sjuuuuukt kul. Eller ja, det första jag gjorde var o dra en äckelfiskvurpa alldeles i ingången till stads. Fyfan vad ont det gjorde, såhär i efterhand. Uhm, sen så dansade, vi pratade, skrattade och hade skitkul. Sen så ja......... Man åkte hem och var hemma runt halv 5-5. Sen så sov man inte så mycket nej. Trevligt trevligt. uhm, halv 12 så blev det snabbskjutsning till bussen. Sen tillbaka hem och slapp i soffan. sjukt trött och bakis var jag. jhuuuua. Sen så satte jag mig här ett tag och sen sov jag. Därefter åkte jag och far iväg. Skönt att man kan berätta saker för er, även om skämten går till överdrift ibland.. Åkte och kollade på en båt också, men det var icke något att ha. Sen hem, mat och sen sova. Vaknade för någon timme sen av ålundskan. haha, känner mig fortfarande halvfull, fattar inte :/ Nej nu ska jag snart gå och lägga mig. Mina ben är inte o leka med nu kan jag säga, knät stukad, lårkaka, enorma blåmärken på vaderna, skavsår på fötterna överallt. Mysig tjej.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0