090614- söndag

En dag kvar till jobet. Det är nog då, när jag sätter min fot på jobbet som jag kommer inse att jag har fått mina betyg, jag kommer aldrig gå tillbaka till Timrå gymnasieskola. Känns lite jobbigt. Idag, ja vad händer idag. Vill hitta på något, men alla andra har andra planer. Jag vill spara pengar, men jag vill spendera. hihi, sjukt sugen på en ny telefon. Men det får vänta. Måste betala vissa saker. Är ganska sjukt säker på allt, Jennifer å och Ellen! :P hoppas Jennifer L också är på!

Nej, men iaf, kanske tar en svängom på Birsta, har spanat in en kjol på gina som jag är sugen på. Skulle vara snygg till jobbet imorgon. ujuj. jobb imrogon. Orka, men då är det bara 9 DAGAR TILL PEACE! :D åhh, längtar. Sen är det ju midsommar i veckan också. Får se om jag får följa med på nå galej eller om det blir tältning med familjen. Lika mysigt båda alternativen :)

/ ElinaAnnaerikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0