090615- måndag

Godmorgon bloggen.

Idag är alltså första dagen på mitt sommarjobb, Timråbo. Inte alls nervös faktiskt. Det var skönt att komma in i en rutin, tänkte jag säga, men jag vill helst av allt vill jag ha studenten tillbaka. Men ja, imorse regnade det när jag gick till bussen. Tog paraplyet och gick, men fyhelvete i satan vad ont jag har i knät. Kunde knappt gå till bussen, tacka gudarna att jag gick i tid, för annars hadejag missat bussen. Uhm, dagen i övrigt ser ut på följande sätt; jobb fram till halv 5, sen så vet jag inte,  ska kolla båthamnen. Planerplaner. Hoppas folk är på och det blir jäääävligt kul! :D

Nej nu ska jag fortsätta med mitt, måste lära upp mig igen, då det har uppdaterat alla program nästintill. Men skriver sen. ciao.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0