090616- tisdag

Godmorgon bloggen. Eller ja, jag har vart vaken sen havl 7 så. :/

Igår då, tog bussen hem, efter ha fått vänta över halvtimmen på bussatan. Sjukt jobbigt var det. BLÄ! Men kom hem, åt lite mat, åkte ner i båthamnen, åkte och tanka (PIIIIIINSAMT!!!) sen så hem. Pratade lite i telefon innan jag slocknade klockan 2000 på kvällen. Sjukt jävla trött, ont i huvudet, halsen och påväg o bli snorig. Men somnade nästan på en gång. Väckted runt 3 inatt av Marcus den jäveln! Sen imorse var jag så trött och slut att jag kunde dö. Hejhej förkylning!

Har jobbat av två timmar av dessa 9 timmar jag spenderar på jobbet. Suck. Är dödligt trött och less. Ska sätta mig i massagestolen på lunchen. Sova lite grann. LINN, JAG SAKNAR DIG! KOM HEM, GREKLAND ÄR INGET ATT HA, TIMRÅBO ÄR BÄTTRE ;)


/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0