090618- torsdag

Godmorgon bloggen.

Försökte skriva inlägg igår, men det gick inte alls. Iaf, så var vi på bilbingo i tisdags, men ingen av oss vann, dock var det supertrevligt och hoppas att vi gör om det (: Gårdagen var det först jobb hela dagen, sen birsta med Belle och Lovisa. Köpte en hatt, stövlar, en kjol och lite annat smått och gott. Sedan så åkte man hem med Lovisa, kollade på teven med mami innan man somnade sött i sängen.

Idag så försov jag mig. Fick skjuts upp till bussen tackochlov, men tro på fan att jag glömde matlådan. Mamma ska dock in åt mitt håll, så hon tar med den åt mig. Tackar! :) Nu ska jag jobba mina timmar, på måndag ska jag ta över Maggans tjänst, hon har inte låtit mig svara på några samtal nästan, men det ska nog gå bra. Hehe, i hope. Sen kommer Linn tillbaka också, kommer bli så mycket roligare då. Dock ska jag ju vara ledig två dagar nästa vecka, för jag ska ju till PEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAACCCCCEEEEEEEEEEE! :D:D:D åhhh, vad jag längtar! :D hihihihihihhihihi, jag och belle kommer i våra rödrandiga stövlar, shorts, linne och våra snygga hattar. Lovisa har sina gröna stövlar shorts, linne och fiskehatt! Fan vilken trio! :)

Nej, nu måste det se ut iaf som om jag jobbar (: hehe.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer
Postat av: belle

DET KMR BLI SÅ JÄVLA BÄST!!! :D

2009-06-18 @ 18:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0