dagen som gått

mja, nu sitter man här, trött som stryk och vet inte fan varför. nåja, dagen som gått har vart ganska bra. Började med att man fick skjuts till skolan. Satt där och pratade innan man fick fika av mentorerna. Efter det var det dansträning. Ja, det gick som det gick kan man ju säga. Efter dansträningen så följde jag med Linda, Ellen och Jennifer å in till birsta. Skulle köpa studentbiljetter. Fanns icke där, men vi gick omkring lite granna. Köpte ett par shorts. Åkte till stan där vi gick och köpte biljetterna, sen på moyo och kollade. Där var biljetterna billigare än vad vi hade trott, så får se hur det blir, måste prata med resten av klassen. Efter det så åkte man hem med Jennifer å, bestämde lite över drickat i veckan osv. Kom hem och solade en stund, somnade dock. Skönt. Tacka gudarna täckte jag över mitt ansikte.

uhm, nu så sitter jag här, har fått lite nyheter också, men det går fort och jag vill bara slå dom på käften. Men ska prata med dem dära och lösa allting. Det blir bra det. Imorgon är det 1 dag kvar till studenten och då ska vi träna dans, jag ska köpa grejer till enith, köpa lite grejer till guldkotten, kolla om allt är klart med drickan, göra iordning vagnen och sen så ta det lugnt. Snart är vi där klassen, på trappen. Hualigen. Vädret ser dock inte så lovande ut. 10 grader och regn! :O:o neeeeej vill inte!

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0