Peaceandlove 2009

Vilken resa. Hoho, det var sååå fruktansvärt varmt, fyfan, men kul hade jag öndå. Orkar inte skriva en utförlig tjosan av det nu, utan gör väl det sen.

Igår blev det utfärd med båten. Var först in i älven och åkte innan vi åkte till Granön. Sjukt härligt i vattnet var det också, så det blev bad. Whoh, första gången iår. Känner mig som världens badkruka.. Men kom hem, kikade på datorn, kollade på film innan man läste lite bok och somnade.

Idag är det som vanligt, jobbjobb. Suck, vill ha lov för en gångs skull. Har jobbat varje sommar sen nian. Orkar inte, bläför jobb under den enda vettiga tiden på året. FYFAN! Tur att Linn håller mig sällskap. Idag vill jag in till Birsta, köpa lite nya kläder, köpa presenter åt brorsorna och köpa en ny mobil. MIN SUGER FANSKAP! Så jävla less på den. Fast jag kom på, brors sistadag... kanske inte ska åka in ändå. Kan ta det imorgon eller så. Men vill köpa något åt han. åhhh, jobbigt.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0