sjukling

Hejhej, jag börjar bli sjuk. Tacktack. the hals is hurting :/

Nåja, jobbade klart mina timmar på kontoret, på måndag börjar allvaret, dundundun! Nejdå, det kmr gå bra, plus att Linn stumpan kommer vara där. Nåväl, åkte hem med härnösandsbussen, hoppade av i torsboda, pratade med lärarhåkan, åkte bil hem. Åt tacosssss, mummie. Sen så har man kikat på teven innan man satte sig här (: Ikväll ska jag bara ta det lugnt, dricka mycket vatten för att försöka kurera min hals så gott det går till imorgon då det är midsommar.

Ja imorgon, vad är planerna, SOVA UT LÄNGE för det första. Sen så bara ta det lugnt, familjen åker kanske iväg och tältar, så blir ensam hemma. Sen så blir det mat och förfest hos älsklovisa. Hehe, tänker då inte ha samma accident som förra gången, ICKE! vartannat vatten, JAPP! uhm, sen så är det fest i bygdegården. Hoppas på en kul kväll, med vänner och kusinen min (:

Nej, nu ska jag hitta nåt annat att göra, sova kanske ? :P hehe, trött tjej.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0