Studenten 2009 SP3

Dagen började tidigt. Jag var vaken redan klockan halv 6. Skulle fika, packa och göra mig iordning inför den stundande Champagnefrukosten och sedan vidare mot guldkotten. Åkte med Ellen in och jag var så fruktansvärt pepp! Satte oss där klockan sju på morgonen med några cider och sen var det bara o ladda inför guldkotten. Gick till skolan, bytte om, kollade vagnen, tränade på dansen en sista gång. Sen slog klockan 9 och vi befann oss på plan för att försöka vinna guldkotten. Dansen var först och helvete vad bra vi var! Sjukt stolt, och sen var det en mängd olika tävlingar, var med i en, men den behöver vi inte prata om :P Emellan tävlingarna fyllde vi på drickat, vi spelade volleyboll och hade allmänt superkul med klassen. Sp3♥ Kan inte sägas för många gånger. Sen var det lunch och därefter åkte jag med Jennifer L hem till henne. Där gjorde vi iordning oss inför studentfikat. Hann med att vila i 20 minuter också, det behövde jag verkligen. När vi var färdigfixad och fina så åkte vi tillbaka till skolan där det var studentfika. En massa sånger ( CARRÅ ÄGER! ) osv och sen så var det den sista samlingen med klassen och mentorerna. Det var sorgligt när Enith höll sitt sista tal. Hualigen. Sen efter det så bra det ut. Skrek med min klass och det kändes mer som ett sorgetåg än en glädjens stund. När vi gick upp och släppte iväg ballongerna var inte tårarna långt borta. Jag var så lycklig men ändå så sorgsen. Min klass, älskadeälskade klass. huh. Sen fick jag en massa blommor o sånt av släkt och vänner. Sen var det flaket. FYFAN VAD KUL DET VAR! Skrek som galningar drack och skrattade. Var ute kanske en timme innan man fick skjuts hem med Micke och Marina. Tack! :D väl hemma fick jag fina presenter, ett underbart mottagande och GOD MAT! hungrig som få var jag. Åt drack och öppnade presenterna. Fick lite smått och gott av alla och det var jättesnällt, tack. Sen så bytte jag om och sen så skjutsade pappa in mig, Sebbe, Lovisa, Ellen och Jennifer L in till stan. Där blev det lösa in sig på stads, träffa alla underbara klassmates och sen bk en snabbis. Sen så träffade man Erik och Sebbe igen, så följde med dom till Statoil. Sen blev det stads. Sjukt mycket folk, dansade lite grann bara, sen så umgicks jag resten bara :) När stads stängde 2 fixade Sebbe in oss på efterfest hos Sandra. Hade sjukt kul där, dock även att jag var helt död, men ändå. Kulkul. Carl Silver, legenden. Kom hem vid 4- halv 5. Slocknade på en gång!

Det var min studentdag. Äslakde Sp3, bara för att vi inte går på timrå gymnasieskola så är vi fortfarande en klass. En underbar klass som fick allt att fungera när det verkade hopplöst. Jag älskar Sp3 och personerna i klassen. Stort tack för de senaste 3- månaderna. Säger som Ålundskan; Jag skulle inte byta bort dessa månader för vilka pengar i världen.

SP3 shalalalaa SP3 shaaaaalalalalalala♥

/ ElinaAnnaErikaEvensson



mer bilder kommer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0