090306- fredag

hualigen vilken dag.

vaknade av att pappa ringer 0556. "Malte har magsjuka, de måste låna lägenheten". What, ligger där i sängen nyvaken. haha. Men fick ett samtal av Marco. "hej, vi är 5 minuter bort, vill inte smitta dig, så vi väntar ute". haha paniken man fick. Slänga ihop allt och sen gå. Mötte pappa och vi åkte in till hans jobb. Pappas 40-årsfest pratas det fortfarande om. Herregud. sen så skjutsade han mig till tandis. Det gick bra, över förväntan. Åkte upp till sjukhuset och gick till marcus. Sen så åkte mamma, jag och victor ner till stan där vi gick lite. Hittade världens underbaraste jacka på veromoda. fanns inte i svart i stan så den la undan den i birsta istället. Efter det mötte vi upp pappa på lunch. Sen så åkte vi till birsta så jag fick köpa jacka. Underbar.

Kom hem, sov en stund till filmen, låt den rätte komma in, ganska bra, för o vara svensk. Sedan så körde man pappa till nån. Sedan till maria och marco och kollade läget. stackarna, åker ner hit för surprise och blir fast i en omöblerad trea i  söråker. Lider starkt med dom. Har nu ätit mat och ska läsa teori. hualigen. mamma ska sitta med mig så vi ska ha typ som en genomgång. det blir bra det. Nej, nu orkar jag inte mer. Eloge till mig för ett riktigt inlägg. WOHO. inte lätt i de nya naglarna ;P Fick även beröm idag för dom och du har förmodligen en ny kund i mamma, Jennifer ;)

/ ElinaAnnaErikaEvensson


the jacket. dock inte jag på bilden..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

ååh vad roligt att du är nöjd och att du får kommentarer för dem :D

2009-03-06 @ 21:42:06
URL: http://jenniferlindh.blogg.se/
Postat av: Linn

Åh hur är det med brodern din nu? Hoppas det är bra! Fin jacka förresten;) Teorin kommer du klara galant unga dam, du har det inom dig;) Puss!!

2009-03-06 @ 21:49:17
URL: http://adjoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0