090308- söndag

dålig uppdatering i know. men orkar inte :P

Igår så var jag iaf på birsta med Jennifer. Sprang omkring där, men hittade nada. Aja, åkte till timrå där familjen hämtade upp mig och vi åkte till mormor, där blev det middag och fika, hockey och plugg. Fick köra hem. Sen så var det pugg som gällde, innan man övningskörde Marco till Kenneth. Hämtade även på natten. Det gick bra. full marco fick inte på sig säkerhetsbältet, mohahaha (:
 
imorse var det o vakna tidigt. Långkörning i stan, birsta, allting runtomkring. Kändes ganska bra, inte lika bra som jag hade velat, men ja. 8 ½ mil körde vi iaf. Nu är jag hemma och pluggar, pluggar, pluggar. Går heller inte lika bra som jag velat! Fan också! blääääää, men ja. hoppas.

bio ikväll med mamma, moster och mormor. Det blir män som hatar kvinnor. Hoppas den är bra. Nej, plugg.........

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0