090317- tisdag

hejhej

ja, glest mellan uppdateringarna den sista tiden. Men har icke haf tork eller lust att skriva här i. Nåja, vad har hänt idag..

Jag klev upp halv 10, sköööööönt med sovmorgon. Dock var jag fortfarande trött när jag klev upp, attans! Hade lite folk hemma så sprang in i duschen. Blabla, gjorde mig iordning osv, innan jag fick skjuts till skolan , tacktack. Väl här så åt jag lite lunch, alone. Mobbat.. Sedan så har jag fått klar både filmkunskapen och svenskan. YES! sjukt skönt. Kanske inte blev de allra bästa, men vtf, dom är inlämna iaf. Nu har jag bara Samhälle och Religion kvar. suck.

Snart är det samhälle, känner mig stolt som stannar på skolan, fast ingen som jag umgås är här. Så ensamvarg är jag idag. Men det funkar det också ibland. Dubbeltimme samhälle och sen psykolgi, sen slutar jag. Då blir det hem o börja på samhällen. Lär behövas. hualigen.

Vet inte vad jag ska skriva mer dock, hm. För jag har som sagt lite tråkigt nu så då skriver jag, men inte nåt vettigt. Jojust, dom andra är i Vemdalen, huu, jag vill också. Kanske ska till Hassela nästa helg, men det är inget klar iaf. Ikväll så blir det samhälle och sen så teven tror jag. Vill köra lite bil, men vill ha mer cdskivor i biiiilen. huhu. fixca åt mig?`

Nej fan i mig vilket patetiskit inlägg detta blev.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0