090318- onsdag

hellö.

sjukt svårt att sova igår. Somnade inte förrän tre- fyra inatt. helvete. Trött som få idag, eller egentligen inte, är ganska pigg, men lär ju vara trött när jag ska plugga senare ikväll.

Sitter nu på skolan efter att jag fick skjuts av mamma. Har gjort lite samhälle, men ja, det går inte så bra inte. Får se vad jag lyckas slänga ihop. Nåja, Lovisa sitter brevid mig och ja, vi väntar på att maten ska öppna. Blivit apdålig på o äta på morgonen. Icke bra.

Nej, fan i mig. ta tag i läxorna. pluggplugg.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


drömde om klänningarna med skor liknandes dessa. mmmmmm, gotta love it.
ellos, 399:-


Kommentarer
Postat av: b

taaaack :D

2009-03-19 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0