dresses

alltså, jag har varit så himla prudoktiv idag, men ändå inte. Blivit klar med två inlämningar, sure, great. men inte fan är jag kalr med nåt mer. hualigen. Har iaf hela veckan på mig till samhällen skönt.

Samhällen idag då. Fick välja ett case att jobba med, skulle hitta fakta om en artikel bara. En lite redovisning nästa vecka. det blir bra. Hade betygsnack efteråt. Vad rörd och generad jag blev, att hon märker. är det så tydligt? Jaja, pratade lite med Jennifer Å också. Verkar ganska pepp att gå linjen som jag vill gå. Kul med sällskap om det skulle bli så. Aja, hade det i två timmar, sen så var det psykologi. Jobbigt ämne, manodeppresivitet. Inget jag gladeligen sitter och pratar i helklass om. Inte som han beskriver dom iaf. De är faktiskt också människor. Ska välja ämnesområde också, Har valt Psykos- affektiva syndrom. Ska fokusera på anhörigsidan, arv oh miljö och hur det uppkommer osv. Det blir spännande.

Justde, pratade om studenten också, mååååste ta tag i det klassen nu. Kanske lägga våra meningskiljaktigheter åt sidan ett tag, inte blir vänner, det kräver jag icke. Men kanske fungera som klass, för en gångs skull.

Nåja, slutade tidigare från psykologin, och åkte med pappa hem. Åt mat och sov två timmar på soffan. Är så gudatrött jämt och ständigt nu, fattar inte. Aja, när pappa var klar med bilen så åkte vi syskon iväg en sväng. Skönt o bara åka. frihet..

Imorgon är det skola. Efter det är det ännu mera plugg. Skriva ut CV också. Ska söka jobb. huhuh, vill inte, but haft to.

/ ElinaAnnaErikaEvensson


lite bilder på bloggen nu. tråkigt. men nu är det slut på vintern. vemodigt men skönt. tror jag har blivit fäst vid vintern, faktiskt. konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0