trötter

Ja, idag har jag vart trött och seg hela dagen.

Starten var ju inte den bästa. Skulle åka med Marcus och mamma till skolan. Blev tillslut att jag skjutsade mamma och tog bilen till skolan. Hann precus trycka i mig lunch. Sedan var det religion, fick inte mycket gjort där inte. Men, ja, har ett tag kvar. Fick höra att  vi inte hade ngn filmkunskap, så då åkte jag, Lovisa och Jennifer till birsta. Var där och lodade ett tag, har verkligen ingen köplust längre. Bara tyyyyygskor. Me like alot. Sedan så blev det Maxdriven, hahahahah, pinsamt.

Skjutsade hem töserna, hämtade upp Victor och åkte hem. Blev lite dator innan man slocknade framför teven. Innan man visste ordet av så var klockan 2000 och påärona hade lämnat mig hemma, så jag inte kunde kolla på hockeyn. Bajs. Aja, har kollat på greys och det var bra. Ska strax sova, sotarn kommer imorgon. Tidigt. sug. Näe, fan, gonatt hurreni.

/ ElinaAnnaErikaEvensson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0